Viime lauantaina hain suhteellisen juopuneen mieshenkilön naapurikunnan baarista. Autoon istuttuaan mies aloitti heti "Vähän sä oot söpö..!" No, eihän siinä mitään, kyllä sitä mielellään kuuntelee kehuja mutta rajansa kaikella -puoli tuntia kehumista alkaa olla jo sietokyvyn äärirajoilla. "Mun mielestä siis tää on vaan mun mielipide mutta siis mun mielestä sä olet tosi kaunis" "Sulla on siis niin ihanat silmät" ja sokerina pohjalla.. "Sulla on hyvä perse!" Hmm.. Minä kuitenkin ISTUN autossa sen perseeni päällä, joten mistä asiakas voi tietää miltä se näyttää? "Sen näkee sun reisistä!" Just.. Kaikkia niitä kyytiin sattuukin ;)

Illan viimeinen kyyti olikin sitten ihan toisesta äärilaidasta: kaksi nuorta jäpikkää kyytiin baarin edestä ja kotiosoitetta kohti. Matkalla flirttailtiin aika reilustikin, ja ennen perillepääsyä toinen jätkä kysyy: "Mitä maksais jos käytäis tuossa 40km päässä (lähin yökahvila) kahvilla?" Minä heti laskemaan sopivaa tarjoushintaa.. "60 eurolla käydään kahvilla", ilmoitin. Etupenkin kaveri jäi ihan miettimään tarjoustani, mutta takapenkkiläinen alkoi perua "Älä nyt, se on naimisissakin!" Johon minä: "Ei mun aviomies estä mua käymästä kahvilla." Ei vain tullu kauppoja, sinne jäi pojat. Harmi ;)